معرفی پروژه اکو اسمارت Eco Smart

معرفی پروژه اکو اسمارت Eco Smart

اکو اسمارت Eco Smart

 

وضعیت: در حال پرداخت
سرمایه ی فعال ما: ۸۵,۰۰۰ ترون
واریز سود: آنی مجموع برداشت ما: ۲۷۴,۵۵۰ ترون
شروع پروژه: ۲۰ روز پیش مجموع سود ما: ۲۷۴,۵۵۰ ترون
مانیتور شده: ۱۹ روز آخرین پرداخت: ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
حداقل سرمایه گذاری: ۵٫۰۰۰ ترون رده بندی ادمین: ۱۰ از ۱۰
پاداش معرفی %۹ %۸ %۷ %۶و… MLM ارزیابی و تحلیل پروژه و آموزش
ارزهای مورد قبول : ترون
پلنها : قرارداد هوشمند ، سهامداری در پروژه . توضیحات پلن

 

تحلیل پروژه

بلاخره بعد از پروژه های پانزی و بی مصرف قراردادهای هوشمند ، یک پروژه ی بی نظیر بر بستر بلاکچین ارز ترون (TRON) لانچ شد ، که بدون نیاز و بدون اجبار به زیرمجموعه گیری میتوان در این پروژه سهیم شد

و با سرمایه گذاری به کسب درآمد بدون ریسک در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه ی بلاکچین پرداخت .

درباره پروژه :

پروژه ی اکو اسمارت یکی از بهترین پلتفرم هایی ست که بصورت یک اسمارت کانترکت (Smart contract) یا قرارداد هوشمند بر بستر بلاک چین ترون لانچ شده است .

ویژگی های اکو اسمارت :

  • قرارداد هوشمند ترون Eco smart بر پایه الگوریتم بلاکچین
  • یک پلتفرم کاملا غیر متمرکز
  • راه اندازی شده روی ترون والت
  • معاملات پایاپای
  • %۱۰۰شفاف
  • بدون تغییر قوانین و تغییر پلن
  • زیرمجموعه گیری در آن اجباری نیست .
  • درامد پلکانی و قدرتمند
  • پلن قدرتمند ماتریس همراه با پشتیبانی از تیم
  • بدون شرط تعادل برای دریافت پورسانت ( برای افرادی که علاقه مند به عضوگیری میباشند)
  • پورسانت آنی و لحظه ای در حساب کیف پول شما (ولت شما)

 

ECS TOKEN :

اکو توکن یک طرح اجماعی برای سهام دار کردن کل سرمایه گذاران پروژه خود است و در تمامی پروژه‌های آتی سرمایه گذاران خود را از سود حاصل شده مشارکت می دهد.
هر کوین یا توکن یک روش برای عرضه اولیه دارد مثل ایر دراپ عرضه اولیه رایگان .
سرمایه گذاران در پروژه اکو با توجه به زمان سرمایه گذاری و مقدار سرمایه و دارایی توکن خود ، به نسبت سهام دار این پروژه خواهند شد و محدودیتی در سرمایه گذاری وجود ندارد.
طبق رادمپ با گسترش پلتفرم اکو اسمارت و سهام داران پروژه های گیم، اکسچنج و ترید غیر متمرکز ، درگاه پرداخت و والت غیر متمرکز، ربات هوشمند ترید ، فیلیلنسر و سوشال اجتماعی اجرایی خواهد شد که سهامداران در سود تمام این پلتفرم ها شریک خواهند بود .
همچنین سرمایه گذاران در پروژه اکو اسمارت در تمامی پروژه های برنامه ریزی شده و اجرا شده در آینده سهیم خواهند شد .

 

معرفی پلن :

اکو اسمارت یک پلتفرم MLM پانزده سطحی با اسپیل اوور عرضی است که بر بستر شبکه هوشمند TRON (ترون) در حال اجراست و طرح درآمد زایی فوق پیشرفته و بسیار عالی را برای کاربران و سهامداران خود طراحی کرده . در ادامه به بررسی و تشریح طرح های درآمد زایی این پلتفرم هوشمند خواهیم پرداخت .

 

بخش اول . استخرها:

اکو اسمارت(eco smart) دارای سه استخر است که سهامدارن با توجه به میزان سرمایه گذاری و دارایی توکنهای خود شرایط تیمی ازین استخرها سود خواهند برد .

 

استخر عمومی:

تمام سرمایه گذاران بدون هیچ قید و شرطی در این استخر حضور دارند. این استخر شامل %۱۰ از کل سرمایه ی EcoSmart است. سود این استخر هر هفته محاسبه میشود و بین تمام سهامداران با توجه به میزان سرمایه گذاری خود توزیع میشود . هر کسی سهام بیشتری داشته باشد به همان نسبت ترون و توکن بیشتری پاداش می گیرد.

استخر میانی:

هر سهامداری که در سه لول ۳ , ۹ , ۲۷ , نفرات سازمان خود ( تیم رفرالهای خود) را تکمیل کرده باشد وارد این استخر میشود .
این استخر %۷ از کل سرمایه ی “اکو اسمارت” را شامل میشود . سود این استخر بصورت ماهانه محاسبه شده و بین سهامدارنی که به این استخر رسیده اند توزیع میشود . این درآمد ماهیانه و داعمی برای این دسته از سهام داران خواهد بود .

 

استخر بازنشستگی:

هر سهامداری که در ۶ لول ( ۶سطح) از سازمان خود به مجموع فروش ۵٫۵ میلیون TRON رسیده باشد وارد این استخر میشود . این استخر %۳ از کل سرمایه ی اکو اسمارت (EcoSmart) را شامل میشود . سود این استخر بصورت ماهانه محاسبه شده و بین سهامدارن این استخر توزیع میشود . این درآمد ماهیانه و مادام العمر برای سهام داران این استخر خواهد بود .

 

مولتی لول مارکتینگ:

همانطور که قبلا هم اشاره شد اکو اسمارت (Eco smart) شامل یک MLM با پانزده سطح و اسپیل اوور عرضی میباشد . اسپیل اوور عرضی به این معناست که هر شخص می تواند ۳ نفر ورودی مستقیم داشته باشد و از نفر چهارم به بعد هر شخصی را که وارد سازمان خود کند کمک به لاین های پایین خود میکند و ورودی های آنها را پر می کند آن هم نه در یک محور بلکه در هر سه محور. بنابراین، این پروژه تک روی و اصطلاح عامیانه تک خوری ندارد و شروع کردن فعالیت در یک تیم قوی کمک بسیار زیادی به شما خاهد کرد و برای سرمایه گذارانی که ترجیح میدهند فقط سرمایه گذار باشند و فقط در استخر عمومی سود سهام خود را دریافت کنند و به زیرمجموعه گیری علاقه ای ندارد باعث ایجاد درآمد بیشتر و استفاده از پاداشهای بیشتر میشود . اسپیل اوور عرضی فعالیت افرادی که در شبکه سازی ضعیف هستند را بسیار آسان و راحت کرده . %۵۰ از کل سرمایه ی اکو اسمارت (EcoSmart) در این بخش توزیع میشود . در جدول زیر به بررسی پاداش لاین های ۱ تا ۱۵ خواهیم پرداخت .

 

لاین۱ ۹% لاین ۹ ۱%
لاین ۲ ۸% لاین ۱۰ ۱%
لاین ۳ ۷% لاین ۱۱ ۱%
لاین ۴ ۶% لاین ۱۲ ۱%
لاین ۵ ۵% لاین ۱۳ ۱%
لاین ۶ ۴% لاین ۱۴ ۰٫۵%
لاین ۷ ۳% لاین ۱۵ ۰٫۵%
لاین ۸ ۲%

 

پلنهای سرمایه گذاری و سهام :

در اکو اسمارت سه پلن سرمایه گذاری موجود است که در جدول زیر مشخص کردیم :

 

پکیج لاین های باز سهم کل از MLM
۵۰۰۰ ترون ۵ لاین ۳۵%
۱۰۰۰۰ ترون ۱۰ لاین ۴۶%
۲۰۰۰۰ ترون ۱۵ لاین ۵۰%

 

آموزش مراحل ثبت نام و فعالسازی پلن :

برای استفاده در موبایل می توانید از والت های TronWallet ، TokenPocket ، TronLinkPro استفاده نمایید. «خودم از TronWallet استفاده میکنم»
“”توجه داشته باشید که هنگام نصب کیف پول کلمات بازیابی را جای امن ذخیره کنید ، و رمز خود را هیچگاه فراموش نکنید””

بعد از نصب والت و شارژ ۵۲۰۰ ، ۱۰۲۰۰ یا ۲۰۲۰۰ ترون درون والت خود ، بروی این لینک کلیک کنید ، وب سایت اکو اسمارت بطور اتوماتیک به والت شما وصل می شود .
در موبایل لینک مربوطه را در قسمت مرورگر والت خود کپی و ران کنید .
با توجه به پلنی که میخواهید خریداری کنید در کادر مربوطه یکی از اعداد ۵۰۵۰ ، ۱۰۰۵۰و یا ۲۰۰۵۰ را وارد کنید و بروی کلید INVEST کلیک کنید ‌‌ .

تمام فرایندی که در بالا برای نصب کیف پول موبایلی یا ویندوزی و سرمایه گذاری توضیح داده شد ، بسیار ساده است . با این حال اگر تا بحال از ولتهای ارز دیجیتال استفاده نکردید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، آموزشهای ویدیویی و تصویری در تلگرام موجود است ، جهت راهنمایی کامل وارد کانال اصلی تلگرام ما شوید یا در تلگرام به پشتیبانی پیام دهید تا آموزش ها برای شما ارسال شود .

کانال تلگرام ما
آی دی پشتیبانی در تلگرام

فیلم معرفی کامل پروژه اکو اسمارت ، تشریح کامل پلنهای درآمدی و سود سهام هفتگی با دوبله فارسی

آموزش ثبت نام و ورود به پروژه اکو اسمارت در کیف پول ترون ولت (eco smart)

 

با توجه به مطالب ذکر شده با یک پلتفرم امن، مناسب و آینده دار مواجه هستیم و شروع فعالیت و سرمایه گذاری در یک تیم قوی می تواند باعث نتایج بسیار خوبی شود . بنابراین اگر سرمایه گذاری در این پروژه یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر یا لینک زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

 

لینک ثبت نام در اکو اسمارت

هشدار: این وبسایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

 

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

فرم نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *